Wasze pytania, nasze odpowiedzi


Wasze pytania często się powtarzają więc zebraliśmy te najczęściej występujące i przygotowaliśmy odpowiedzi. Zerknij na te najpopularniejsze i rozwiej swoje wątpliwości w szukaniu fotografa ślubnego.

Jak zarezerwować termin i podpisać umowę

01.


Wyślij zapytanie


Podajcie kilka informacji o swoim ślubie - chętnie dowiemy się co planujecie. Nie zapomnijcie wpisać sowjego maila i numeru telefonu! Czasem maile nie docierają.


02.


SpotkAnie lub telefon


Jeśli macie możliwość bezpośredniego spotkania, to idealnie! Lubimy spotkać się i porozmawiać, bo to świetny czas na poznanie się i omówienie wielu opcji o których zapewne nawet nie myśleliście.

03.


Podpisanie umowy


Jeśli jesteście na tak, to podpisujemy umowę i wpłacacie zadatek na poczet wykonania usaługi realizacji reportażu ślubnego lub sesji ślubnej. Otrzymujecie paragon jako potwierdzenie i to wszystko.

04.


Co dalej?



Na tydzień przed ślubem wyślemy do Was formularz z niezbędnymi danymi (adres, godziny przyjazdu, plan ślubu) który wypełniacie i odsyłacie do Nas - to wszystkie formalości.

FAQ

Ile zdjeć dostaniemy?

W zlaeżności od długości imprezy i ilości Gości ilość zdjęć może wachać się od 300 do 500 fotografii reportażowych, oraz dodatkowo zdjęcia z życzeń i fotografie grupowe (może być ich 100, a może też być 300 - to zależy od ilości Gości i osób chętnych do takich zdjęć).

Czy można zrobić plener w dniu ślubu?

W dniu śubu jesteśmy dla Was, więc jeśli będziecie chcieć takie foty, to możemy je zrobić, ale raczej jako 15-20 minut przerwy od imprezy. Nie polecam dłuższej sesji w dniu ślubu, bo tracicie wyjątkowy czas! Lepiej skorzystać z opcji pleneru w innym dniu.

Jakie materiały otrzymamy

W pakiecie otrzymacie zdjęcia w formie cyfrowej na USB, oraz 100 odbitek formatu 15/23 w dużym pudełku (skóra, materiał, wleur) Jako opcję dodatkową można zamówić album tradycyjny lub fotoalbum, co bardzo polecamy. Nasze albumy są piękne i atrakcyjne cenowo - to cudowna pamiątka.

Jak długo czeka się na zdjęcia?

Czas oddania fotografii i materiałów liczymy od dnia pleneru jeśli taki będzie miał miejsce i wyności on max 120 dni. Jeśli nie ma pleneru w innym dniu, to termin liczony jest od dnia ślubu.

Czy podpisujemy umowę?

Oczywiście! Jeśli macie możliwość, to spotykamy się i podpisujemy umowę, oraz wpłacacie zadatek na poczet usługi. My wystawiamy Wam paragon lub rachunek jako potwierdzenie zapisania terminu ślubu. Jeśli nie macie możliwości spotkania, to formalności możemy załatwić droga mailową i przelewem.

Czy filmujecie?

Na chwilę obecną nie realizujemy nagrań ze ślubów, ale współracujemy na stałe z filmowcami, których chętnie polecimy.

Szukasz fotograf ślubny Warszawa w Warszawie? Jeśli tak, to dobrze tafiłeś. Klasyczny reportaż ślubny z naturalnymi barwami i ponadczasowym stylem.

Dwóch fotografów z małopolski, ale działmy też w podkarpackie, śląskie, opolskie, świętokrzyskie i realizujemy zdjęcia na terenie całego kraju.